الخميس، 16 سبتمبر 2010

UcWeb 7.2 كامل معدل لإتصالات+ ملف إعدادت للجيل الأول S40..

السلام عليكم
النهارده جايبلكم برنامج من أشهر متصفحات الإنترنت UcWeb
و كمان أخر نسخة 7.2 و متعدلة جاهزة مش محتاجة أى من إعدادت الهاندلر..
و المفاجأة النهاردة لمستخدمى Nokia s40 اللى مش بتدعم التعديل فى نقط الوصول
عملتلهم نقطة وصول جاهزة للبرنامج عشان يقدروا يشغلوه بسهولة
نيجى بقى لطريقة تشغيل البرنامج

  1. بالنسبة لأصحاب الجيل الأول S40 : حمل ملف الإعدادات دا من هنا و أفتحه و أختاره إفتراضى و شغل البرنامج عادى..
  2. بالنسبة لأصحاب جيل تانى و تالت : هتعمل نقطة وصول جديدة بالإعدادت دى و تختارها عند تشغيل البرنامج..
Proxy : torproxy.net
Port : 80
ودى صورة البرنامج بعد التشغيل





كده مش فاضل غير تحميل البرنامج
إهداء للغالى samoray3b
أى خدمة يا جميل..

هناك 7 تعليقات:

  1. شكررررررررررررررررررررررررررررررررررا يا كبير انا مش عارف من غيرك كنا هنعمل ايه دي اجمد مدونه شفتهافي حياتي واول حاجه بعملها لما بفتح نت بدخل عليهاthnkxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ردحذف
  2. الف الف الف شكر يا كبير انا مش قادر اوصفلك مدي سعادتي بكلامك ده وسام شرف بالنسبة لي والله انا فرحان مش عشان البرنامج عشان بس الكلمتين دول الف شكر يا كبير

    ردحذف
  3. من فضلك ياباشا عاوزين برامج 6600نت مجانا من فضلك ضروري ولك جزيل الشكر...

    ردحذف
  4. الف شكر يا كبير و في انتظار المزيد بس انا ليا سؤال هو البرامج دي بتشتغل علي i-phone ‎3gs‏ ولا لأ

    ردحذف
  5. lma bdous save ytla3 "Only 70 sets are allowed,settings discarded".

    ردحذف
  6. لاسف مش شغال connection time out عموما شكرا عالمجهود

    ردحذف
  7. انا عملت كل الشرح تمام بس مش شغال للاسف

    ردحذف