الخميس، 30 سبتمبر 2010

تشغيل يور فريدوم 24 ساعة فى اليوم مجانآ..


يور فريدوم 24 ساعه مجانآ وطبعآ  البورت بتاع المتصفح أو الدونلود مانجر 8080 والبروكسى 127.0.0.1
نبدأ بالشرح

1-نسطبه عادي جدا زي أي برنامج

2-نذهب الي الي اعدادات يورفريدوم

3- وبعد كدا نذهب الي الاتصال بالخادم

4- هنكتب في العنوان mobile.etisalat.com.eg وطبعا المنفذ 80

واختار بروتوكول الاتصاال http


دي كدااااا الخطوة الاولي


الخطوة الثانية


من اعدادات البروكسي هتلاقي اول خانه اسمها(عنوان البروكسي ) اكتب

77.92.92.156



وبعد كدا هنكتب منفذ البروكسي 80

ودي الخطوة الثانيه

الخطوة الثالثة

نذهب الي معلومات الحساب وسجل حسابك وبعد كدا حفظ وخروج

خلاص الاعدادات تمام اوي ابدا الاتصال وهيشتغل معاك

طريقة مجربه 100%

الغرض من الطريقة
1-استخدام سرعة سيرفر اتصلات
2-تزويد عمل اليورفريدوم ليصل في اليوم 24 ساعة
3- في نااس ببيشتغلش معاهم الطريقة القديمه البرنامج هام جدا دا حل ثاني لتشغيله

علي فكرة الحل دا كان بتوع اتصلات نجيريا عشان الشركة وقفت الطريقة القديمه
انا حاولت انزله على صفحت الموقع بس اظاهر كده مش ينفع (عماد حسين)


إعتذار واجب للأخ صاحب الإيميل
 pop832001@yahoo.com
لأنه بعتلى نفس الطريقة بس الأخ عنوب مصر بعتها قبله..

هناك 14 تعليقًا:

  1. الله ينور يا باشــــــــا

    ردحذف
  2. جااااااااااا مد انتا طول عمرك

    ردحذف
  3. كل شوية يكتب downlink failed , closing connection

    ردحذف
  4. شكرا على المجهود الرائع أوى ده ..بس ممكن اعرف رابط تحميل البرنامج فين ..بليز ارجو الرد

    ردحذف
  5. تسلملي دماغك يا ريس شغال زي الفل بس الدونلود فعلا وحش جدا

    ردحذف
  6. ممكن برنامج ياهو يشتغل مع الترا سيرف من فضلك

    ردحذف
  7. فين رابط التحميل يا جماعه

    ردحذف
  8. يالنسبه للاخ ميمى انا كاتب لينك تحميل البرنامج فى الردعلى الاخوه الاعضاء وشكراا للاهتمام

    ردحذف
  9. s.3 yagma3a ana btab3 elmwadi3 mn w2t li tany wlya shwayt ml7ozat

    ردحذف
  10. شكرا جزيلا على المعلومات القيمة

    ردحذف
  11. الالترا سيرف التصفح فيه جميل وكل حاجه بس الدون لوود مش بيكمال اخرو معايا 4% ويور فريدوم سرعه الدون لوود فية 9 كيلو بايت حد يرود عليا ضرورى ويحل المشكلة دى

    ردحذف
  12. يا جماعة انا كمان عندي نفس مشكلة تحديد حسابك دي ومش عارف اتصرف معاها ارجوكم حد يشوف حل ولو قدر يبعتلي حل المشكلة علي الميل دا يبقي كتر الف خيره
    mizo_mizo355@yahoo.com

    ردحذف
  13. انا عندي الفيس مش شغال خالص وكل المواقع شغاله معاده هو اعمل ايه ياريت ترودو عاليه بسرعه انا بقالي اكت من اسبوع مش شغال

    ردحذف