الاثنين، 15 نوفمبر 2010

ثغرة فودافون الجديدة Mobile & PC بلوشى يتحدى الشبكة..!

كل سنة وأنتم طيبين بمناسبة عيد الأضحى
ويا رب تكون حياتكم كلها أعياد و أفراح..
وجايبلكم موضوعين جامدين جدآ النهارده..

أولآ أبتدى معاكم بنكته ....
ّ(صرصار فى العنايه المركزة بيسأ ال جنبه : بيرسول ؟؟
قاله :لأ فردة شبشب)
نبتدى بأول موضوع :-
كلنا عرفنا أن ثغرة أوبرا الفودافون المجانية إتقفلت ع الجيل التانى
وللأسف الشركة لازم يبقى فيها ثغرة
وهى عبارة عن إتصال معاكس ...
مش هطول عليكم الشرح :
أفتح نقطة الوصول فودافون إنترنت
vodafone internet
نكتب ف البروكسى الموقع اللى عاوز تتصفحه
وبعدين البورت
80
زى الصورة
وأفتح الويب وأختار نقطة الوصول فودافون إنترنت
وأدخل ع موقع فودافون نفسه
live.vodafone.com
وعيييييييييييييييييش بلوشى وع فكرة مش كل المواقع بتفتح ولازم ميكونش معاك رصيد
........ الموضوع الثانى : احم احم
:::: إزاى تشبك إتصال بخط فودافون عادى ع الكمبيوتر ::::
طبعا الدور والباقى ع ال يخترق أنا هشبك وشوفوا واحد يخترق
بسرعة الشرح أنا زهقت جدا ااااا :
أفتح برنامج بى سي سويت بعد كدا إتصال بعد كدا ضبط الإتصال
خلى الضبط يدوى وأكتب الأتى :
نقطة الوصول
mms.vodafone.com.eg
إسم المستخدم
mms
كلمة المرور
mms
ودوس حفط وصل موبيلك بالكمب وشغل البرنامج وإتصل بألانترنت وهيشبك عادى جدآ
بس أنا موصلتش لبرنامج إختراق لو حد وصله يقولنا .....
تحياتى لبلوشى ... كان معكم قرصان من أمام شاشة الكمبيوتر BBC شكرا لحسن إستماعكم .... وبااااااى

هناك 20 تعليقًا:

  1. انا سعيد لاني اول واجد يرد واقولا كل سنة وانتا طيب وشكرا بالعيدية الجميلة دي يا فرصان

    ردحذف
  2. أأأأأأأشطه يا مان شغااااال ورور وشكرا ع موضوعاتك الجمدة

    ردحذف
  3. الله ينور يا باشا على الشغل الجامد ده

    ردحذف
  4. شكراااااا انا نفسي من زمان فحاجه لفودافون

    ردحذف
  5. grande كبير والله المدونه دي المفروض تاخد جايزة نوبل معقول في عقول مصريه كده والله انتو خساره في البلد دي

    ردحذف
  6. شكراً على الهدية بس أنا جربت يور فريدوم بس معرفش يخترق

    ردحذف
  7. رائع يا بلوشى بس ياريت تشوف لنا حوار زيادة السرعة من يور فريدوم
    dr eath

    ردحذف
  8. tmaaaaaaaaaaaam tslm awiiiiiii

    ردحذف
  9. ايوه وانا بأكد على كلام رقم
    20 دا عايزين طريقه لشبك فودافون عن طريق اليو اس بى موديم
    اما بالنسبه لرقم 19
    الترا سيرف افضل برنامج من كل برامج الهاندلر
    لانه سرعته عاليه جدا وكمان بيخفى الاى بى
    وخفيف
    اما بقى بالنسبه نزل هوتميل عادى
    واشتغل بفرديم وبروكسى فير عشان يعملك كارت لان
    وافتح من هوتميل عادى كانك داخل بفلوس
    مع تحيات الفنان
    محمد رشاد
    mido_funy99@yahoo.com
    mido_funy99@hotmail.com

    ردحذف
  10. شكرا علي الطريقه انا جربتها بس مش راضي يعمل دونلود خالص يا ريت الحل يا بلوشي شكرا

    ردحذف
  11. يا استاذ بلوشى احنا عايزين مدونتك تبقى احسن من الحصرى فياريت تجمع الناس اللى كانو فى الحصرى ونفكر وممكن نوصل لمواضيع جامدة جدا

    ردحذف
  12. محمد الديسطى16 نوفمبر 2010 في 1:20 م

    متشكرين قوى يا كبير وكل سنه وانت طيب

    ردحذف
  13. شكرا جزيلا يا باشا .جهد عالي ومتميز

    ردحذف
  14. والله يا باشا انا ممكن اقولك طريقة تجربها بس انا عن نفسى مجربتهاش حط الابى ده فى برنامج الاختراق
    85.205.219.153:80

    ردحذف
  15. مفيش حل ل يو اس بى فودافون؟

    ردحذف
  16. يسقط الحصرى والى الامام يا بلوشى

    ردحذف
  17. اشطاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يا عمده

    ردحذف
  18. سؤال طيب .. انا الموبايل بتاعى 5130 اللى هو نظام جافا .. اظبط ازاى الاعددات عشان يتغل النت على الموبايل بخط فودافون .. مش لاقى ال proxy والحجات دى عندى .. مستنى المساعدة

    ردحذف
  19. يا جماعه فودافون بيربط بس مش بيخش نت مفيش حل ولا ايه

    ردحذف