الثلاثاء، 30 نوفمبر 2010

نت موبينيل ببلاش Mobile والتحميل بالسرعة الكاملة...!!!





رجعت ليكم من جديد رغم انى كنت زعلان من بلوشى هههه بس المسامح كريم



جبتلكم موضوع انهارده فى ناس تعرفه وناس تانى لأ بس ما علينا ....


طريقه للتصفح والتحميل مجانا من موبينيل .... مش هطول وبأختصار شديد وبكل بساطه وأااا أأأ ....
.....!!!!!!

قولت مش هطول ...

الحكاية انك هتكتب الموقع ال انت عاوز تتصفحه ف نقطة الوصول

MobiNiL iNterNet

والمنفذ
80


وتروح على الويب

وبنقطة الوصول ال انت كتبت فيها ال موقع اللى انت عاوز تتصفحه و تدخل على


http://10.7.13.24:8002

وعيش ببلاش ع موبينيل تحياتى والسلام


قرصان

هناك 8 تعليقات:

  1. الله ينور عليك يابرنس

    ردحذف
  2. معلش ياباشا اصل انا جديد فى المنتدى ممكن توضح اكتر

    ردحذف
  3. شكرا بس الاعضاء كلهم على نار بديل ليور فريدم عشان نت البى سى يشتغل تانى وانا متاكد ان بلوشى باشا هيعملها قريب

    ردحذف
  4. معلش يا باشا أصل انا مبتدأ ممكن توضح اكتر لانى مش فاهم حاجة

    ردحذف
  5. شكرا للاستاذ محمود عبد الحكيم على التوضيح بس للاسف الطريقة مشتغلتش معايا بيجيبلى رسالة يقول ممر البوابة لا يرد

    ردحذف
  6. أنا موبايلى جافا .. ازاى بقى

    ردحذف
  7. شكرا كتييييييييييييييييييير ليكم

    ردحذف