الثلاثاء، 14 سبتمبر 2010

كل برامج الهاندلر المعروفة مجمعة فى ملف واحد و بإعدادات واحدة..


سلام عليكم يا جماعة

أنا كنت مكتشف ثغرات فى شبكة إتصالات مصر من فترة و كانت الثغرات ديه للتصفح من الاوبرا مينى بس

و كان فيه ثغرات تانية عارفها
للبرامج دى
bolt browser
ebuddy
nimbuzz
gmail
google maps
mig33
Opera mini
rocket talk
snaptu
Twittai
ucweb
أو أى برنامج Handler نسخة حديثة
,لكنى كنت محتفظ بيها لنفسى عشان متتنشرش و تتقفل

لكنى لقيت ناس(منتدى تيييييت) بتستغل حاجة المسلمين و بتطلب من الناس فلوس عشرة جنيه مصرى + 250 مشاركة عشان يعرفوا الثغرات ديه,و دة موضوع ينرفز الصراحة

لأن دة إستغلال و فى بعض الأحيان سرقة,و كل ما اى شخص ينشر الثغرات دى فى أى منتدى يقوموا مهكريين على حسابه و مضايقينه



عموما كل البرامج موجودة فى الملف ده
pass:www.arab-gb.com

إعدادات البرامج ( صفحة الهاندلر)

إعدادات أوبرا مينى
http custom server
http://mobile.etisalat.com.eg.server4.operamini.com:80/

ٍsocket custom server
http://mobile.etisalat.com.eg.server4.operamini.com:1080/

إعدادات كل برامج الهاندلر الباقية
setting:custom name
front query: mobile.etisalat.com.eg
proxy type http: 0.facebook.com.beta.opera-mini.net
,و اى سبورت انا موجود
بس هزعل لو ملقتش ردود كتيرة
إسم كاتب الموضوع*:N.E.R.D
إيميل كاتب الموضوع*:lockerzgz@gmail.com
موقعكـ أو مدونتكـ:arab-gb.com

هناك 32 تعليقًا:

  1. الف شكر ع المجهود بس نزلت مجموعة البرامج من جميع مراكز التحميل وبعد ما بفك الضغط بيطلع رسالة فيها ارور او خطا ارجو حل المشكلة

    ردحذف
  2. تكام يا باشا والله انتا انسان تمام بس يا رب يكون فيهم برنامج بيشغل اليو تيوب انا معايا6120c

    ردحذف
  3. ارجوكم يا جماعة لو حد نزل البرامج يرفعها علي موقع تحميل كويس ارجوكم ارجوكم عشان لما بينزلو وافك الضغط بتطلع رسالة تفيد ان هناك خطأ وعلامات تعجب ارجو الرد

    ردحذف
  4. الى الامام يا روميل يا رافع راسنا :D

    ردحذف
  5. يا جماعه بالنسبه للبرامج اللى مش راضيه تتفك خشو بس ع 4SHARED.COM اكتبو HANDLER و هتطلع كل برامج الهاندلر و اصداراتها و عيش بقه

    ردحذف
  6. جربت البولت مش بيشغل اليو تيوب مع انى بسسبه رحت حدثت السفت بتاع الموبايل وجربت 2 من برامج البولت الهاندر وبردو م ش شغالين ارجو الافاده عشان انا مستعجل على البرنامج ده وجهازى 6120c وشكرااا يا بااااااشا اخوك عماد

    ردحذف
  7. شكرا ..........
    بس مافيش غير الاوبرا الي شغال وانا عاوز bolt&nimbuzz
    ياريت تعرف تساعدني انا موبيلي c3110

    ردحذف
  8. تسلم ايدك ياباشا
    انا برضه شوفت المنتدي اللي انت بتقول عليه ده
    وكانو كاتبين موضوع عن مدونتنا دي وهايموتو من الغيظ ان فيها برامج الحصري بتاعتهم
    يارب نفضل احنا احسن ونفيد بعض دايما ونفيد المدونه

    ردحذف
  9. ممكن بعد اذنكو اعرف انهى منتدى اللى بيطلب فلوس علشان الثغرات دى

    ردحذف
  10. thanks maaaaaaaaaan

    ردحذف
  11. مفيش حاجة شغالة غير اوبرا ميني و معاية
    n 3120 c

    ردحذف
  12. الف شكر ياهندسة على المجهود الكبير دا بس بعد اذك انا عندى etisalat web مبترضاش تتزن ياريت تفيدنى ف الموضوع دا ارجو الدش وبكرر شكرى لحضرتك

    ردحذف
  13. رائع يا ررجل

    ردحذف
  14. شكرا ياكبير انت جامد جدي بس انا بعمل كل اللي انت قولت علية وبدخل بأتصالات ويب بس مافيش حاجه شغاله غير الأوبرا nokia x3 ‎

    ردحذف
  15. شكرا لك ياباشا انا شخصيا لم استفاد لانى لا اعمل بتلك البرامج لكن المبارده مفيده وجميله وتستحق عليها الاحترام والتقدير

    ردحذف
  16. بانسبة للأخ اللى معاه موبايلx3
    لازم الاول تشغل برنامج الاوبرا و تسيبه مفتوح بنقطة اتصال الويب
    و تفتح اى برنامج تانى و بنقطة اتصال واب مش ويب
    فاهمنى؟

    ردحذف
  17. لو سمحت الاوبرا والبولت مش بيحمل معرفش ليه

    ردحذف
  18. فاهمك ياكبير بس انا معنديش ميني مايز يعني ماينفعش اطلع برة البرامج ياكينج

    ردحذف
  19. شكرا يا باش مهندس

    ردحذف
  20. بجد تسلم ايدك وربنا يجزيك كل خير......بس انا هتجنن كل برامج التصفح شغاله تمام بس برامج الشات ذى ebuddy كل شويه يفصل مش بيكمل عشر دقايق وانا بكلم صحابى المشكله فى عنوان البروكسى والا ايه بالظبط ؟؟

    ردحذف
  21. Feh 5omol gamed awy fe el madwenah leh ?
    Lw mr bloshy mesh fady yorod 3alena y2ol 3ashan manz3alsh

    ردحذف
  22. الاوبرا بس اللى شغال ياجماعة nokia n97

    ردحذف
  23. ALLH 3LIK ANTA SHDEEED

    ردحذف
  24. يا جماعة مفيش ولا برنامج شغال معايا يا ريت حد يقولي ايه السبب انا عملت كل الخطوات 100 مرة ومفيش حاجة حصلت ولا انترنت اشتغل وياريت يكون فيه شرح اوضح

    ردحذف
  25. بجد انت أكثر من رائع وعندك ضمير وكلمة شكر قليلة جداجدا عن ما أريد أن اعبر عنه تمنياتى لك بالتوفيق والنجاح فى الحياة العملية وفى الجامعة

    ردحذف
  26. ممكن الشرح بالصور ربنا يخليك

    ردحذف
  27. يا با شا تشكر انت امير ولا تحب استغلال الناس شكرا لخلقك الكريم

    ردحذف
  28. الباسورد ايه يا باشا وشكرا للك

    ردحذف
  29. وربنا انت برررررنس بس السوال هو انا عاايز البرامج تبقي وانا معايا رصيد اخش عااادي وميخدش فلوس موبيلي n81
    وشكرااا ليك جدااااااااااااااااااا

    ردحذف
  30. ياريت تعطينا الاعدادات بالنسبة للسوريين ( اذا عندك معلومات طبعا ) وبخاصة للاوبرا ميني و للميغ 33 وشبكتي سيرتيل مشكور حبيب

    ردحذف
  31. ممكن الاعدادات الجديده بعد تغير الثغره

    ردحذف