الأحد، 12 سبتمبر 2010

أوبرا مينى معدلة تصفح و تحميل مجانى من إتصالات بدون إعدادت..



طبعا إتعودنا أن أى نسخة أوبرا ببلاش لازم تكون هاندلر و تقعد تدخل الشفرات و تغلط وتعيد تانى
بس النهارده جايبلكم نسخة أوبرا مينى بتخش ببلاش ع طووووووول
من غير شفرات و كده
أنت بس بتنزلها و تثبتها و خلاص و كمان تقدر تخش من على أى نقطة وصول عادى جدا
و أدى رابط التحميل




http://www.4shared.com/get/k9Vv4735/_5__Slice_max.html

ده أول موضوع ليا هنا
وأاتمنى ألاقى أى ردود تشجعنى علشان أعمل مواضيع تانى لا تنسونا بصالح الدعاء
السلام عليكم

كاتب الموضوع : Medo Elkhiat
إيميل كاتب الموضوع : e_mak_4341@yahoo.com
الموقع :  www.gsmarena.com

أكتب موضوعآ

هناك 29 تعليقًا:

  1. الف شكر ليك ويا رب يبارك فيكم وفى صاحب الدونه ويجزيكم خير يا رب ومشكور تانى

    ردحذف
  2. راااااااااااااااائع منك بجد وفى انتظار المزيد يا زعيمنا

    ردحذف
  3. شكرا على المجهود الرائع

    ردحذف
  4. الف شكر يا ريس ................مجهود رائع

    ردحذف
  5. الف شكر ياباشا بس فيه مشكلة البرنامج العربي بتاعة بيبقا مقلووووب
    بس الف شكر .......يلا الحلو مايكملش

    ردحذف
  6. thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks alot

    ردحذف
  7. الف الف شكر يا باشا طول عمرك فناااااااااااااان
    الي الامام

    ردحذف
  8. شكرا بس انا عندي برنامج اوبرا 5.1 ومش بيحتاج تعديل برده والعربي مظبوط وعاوز ارفعه بس مش عارف ادخل مع اني سجلت فيها

    ردحذف
  9. شكرا جزيلا اولا
    ثانيا انا عندي نسخة من البرنامج احسن من دي والعربي بتعها تمام بس انا عندي مشكلة في الاتنين بمينزولوش اي حاجة فوق 200كب ومش عارف اعمل ايه يريت تكلمني علي الايميل
    samoray3b@yahoo.com

    ردحذف
  10. بارك الله فيك بجد مشكوووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  11. الردود 23 و عدد التحميلات 270 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ردحذف
  12. البولت عندي مش راضي يشتغل ببلاش أنا موبيلي ٥١٣٠ هو صحيح‎ ‎علشان البولت يشتغل ببلاش لازم يكون في 3G‏ ياريت تقولي أشغله ببلاش إزاي وألف شكر علي الرد يا برنس

    ردحذف
  13. شكرااااااا علي الرد ياباشا للمرة التانيه أنا مستني ردك يابرنس بفارغ الصبر وشكرااا تاني
    بالمناسبة أنا إسمي أحمد‎ ‎

    ردحذف
  14. مع احترامى للاخ ساموراى . بلاش الجهازين دول . طبعا هما كويسين و كل حاجه . بس في حاجات ناو احسن منهم بكتير . و ياريت تضفنى عشلن اعرف انت ايه اللى محتاجه ف الجهاز بالظبظ و اقولك تشترى ايه

    ردحذف
  15. مشكور يامان بس يارب يكون شغال

    ردحذف
  16. العفو يا باشا و بإذن الله هيشتغل عندك

    ردحذف
  17. هو ممكن أشغله كمودم علي الكمبيوتر بنوكيا بي سي سيوت لو ينفع هيبقي كده عال أوي

    ردحذف
  18. الله يخليك يا ساموراى باشا . دا بس من ذوقك والله

    ردحذف
  19. 1000 شكر يا ساموراى باشا . دا بس من ذوقك والله

    ردحذف
  20. كده يبقي علي بركة الله بس أنا هستني شهرين أربعة جايز يرخص شوية وألف شكراااااااا علي مجهودك معايا وأنا آسف لو كنت تعبت حضرتك

    ردحذف
  21. لا طبعا يا أبو حميد فيش تعب ولا حاجه د انا م بصدق الاقي حد يسئلنى ف الحاجه اللى اقدر افيده فيها وف النهاية كلنا إخوات ولازم نساعد بعض ؛ مش كده ولا إيه?????

    ردحذف
  22. طبعا لازم نساعد بعضنا لو إنته عايز اي حاجه أنا في الخدمة

    ردحذف
  23. انا بجد مش عارف اقولك اية بصراحة انت عبقرى الف شكرا بس انا عندى استفسار ازاى احمل فيديوهات اليوتيوب باستخدام هذا البرنامج اتمنى الرد

    ردحذف
  24. عملت كده وبرضه مفيش فيده

    ردحذف
  25. ياخوالنا من فضلكو حد يقولى ينفع نوكيا 7610 فى مموضوع اوبرا ده البرنامج بيتصطب معايا بس مش بيفتح

    ردحذف
  26. شكرا على عدم الرد

    ردحذف
  27. شكرا يا ابو حميد ؛ دا بس من ذوقك والله

    ردحذف
  28. بعد ذنك انا عدتي 7610 مينفعش اخش علي اوبرا ميني ببلاش وتحميل ببلاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد محتاجه اجابه من فضلك

    ردحذف