الخميس، 5 أغسطس 2010

و تتوالى الحصريات و برنامج جديد لتوصيل نت مجانى من اتصالات JapJonDo الأفضل على الاطلاق..

بسم الله الرحمن الرحيم
النهارده راجعلكم ببرنامج جاااااااااااامد جدا لأختراق شبكة اتصالات و توصيل نت ببلاش للكمبيوتر
البرنامج يكاد يكون خالى من العيوب
أنا نفسى بعتبره أفضل برنامج لأتصالات
أحب أنوه أن الشرح النهارده هيكون طويل حبتين و محتاج تركيز لأن البرنامج يستاهل بصراحة
و كالعادة الشرح كله بالصور
نهدا بقى و نركز
*********************
ملحوظة : تم تصغير الصور أضغط على الصورة لمشاهدتها بالحجم الطبيعى
أو يمكنك تحميلها مجمعة فى ملف واحد
تنصيب البرنامج
     بكده يكون تنصيب البرنامج خلص نيجى بقى لضبط اعدادت البرنامج
بعد كده البرنامج هيعاد تشغيله
لحد كده كله سهل نيجى بقى للمهم،ركزوا أووووووووى
و بعد ما تدوس أوك
أرجع دوس config تانى
كده خلاص نقدر نقول مبروك،تم الاختراق بنجاح 
فاضل أخر خطوة و طبعا كلنا عارفينها
و هى ضبط برامجك لتتصل بالشبكة من خلال برنامج الأختراق -قريب جدا مش هنحتاج الخطوة دى،هنزل برنامج يعمل كارت لان للجهاز بأستخدام أى برنامج من برامج الأختراق الموجودة فى المدونة،يعنى هتحط الأعدادت مرة و احدة فى البرنامج و هو هيوزع النت على باقى البرامج- هتروح للمتصفح بتاعك و مدير التحميل (IDM) و تحط الاعدادت دى فى ضبط الاتصال -طبعا كلكوا عارفين الطريقة من البرامج اللى قبل كده-
هتحط
Http proxy
 127.0.0.1
Port
4001
كده فاضل تحميل البرنامج
 حاجة أخيرة لازم يكون الخط اللى أنتا عامل بيه أتصال على الشبكة عادى مش داتا
و خالى من الرصيد طبعا..
و أتمنى لو فى أى استفسارات متترددش فى طرحها لأن البرنامج يستاهل بجد..

هناك 28 تعليقًا:

  1. اية البرنامج الجامد دة بجد انت جامد جدا يا مستر بلوشي بس فية بجد انت انسان محترم جدا وربنا هيكرمك ان شاء الله .بس معلش انا عندي البرنامج بيشتغل عادي جدا بس لما اجي احمل حاجة مش بيكمل تحميل والبرنامج بيهنج ارجو منك الرد ولك جزيل الشكر علي مجهودك الرائع دة

    ردحذف
  2. البرنامج اشتغل مرة واحدة فقط و مااشتغلش ثاني ابدا بيفضل كونكتينج بس مش بيتصل

    ردحذف
  3. شكرآ لمجهودك . ممكن يشتغل ع موبنيل ؟

    ردحذف
  4. ياريت حضرتك تشرح التور الفيداليا و GTunnel عشان دول اسهل شويه....شكرا

    ردحذف
  5. بس مش اشتغل معايا يعني محملش زى اخر خطوا مفيش برنامج افضل بس بجد مجهود رائع

    ردحذف
  6. احب اقول لحضرتك انك انسان يستاهل كل تقدير واحترام لأنك انسان بجد محترم وبتحب الناس وبتحي تفيد الناس وتساعدهم انت شخص في قمة النبل وانت شخص محترم جدااااا حد من غيرك يحتفظ بالمعلومة لنفسو او حتي يعمل منتدي ويقول البرنامج بألف مشاركة!!! لكنك شخص طيب ومحترم الف شكر ليك اخويا الفاضل اتمني ليك كل خير وربنا يحافظ عليك يارب .........كنت عايز اسأل سؤال :هل ممكن اقدر بالبرنامج ده او اي برنامج تاني او طريقة ادخل بيها شات all2chat الصوتي؟وده برنامج هل ممكن يتعدل عشان ادخل الشات ببلاش؟
    الف شكر ليك اخويا الغالي المحترم اجمل تحيه مني .........

    ردحذف
  7. سورى بجد انا كتبت التعليق هنا غلط انا كان قصدى على برنامج ifreevpn دا ال انا نزلته ومش راضى يتثبت وبيعمل الرسالة ال قلت عليها فى التعليق السابق ارجو الرد واسفة تانى مرة

    ردحذف
  8. بتمنى صاحب المنتى يضيفنى ياهوو اولا عشان اتعرف عليه شخصيا
    ثانيا اخد من علمه ودماغه شويه
    وعلى فكره قبل ماتنزل موضوعك عن ياهوو فرى انا كنت قبلها بيوم واحد ابتكرت الحكايه دى من دماغى
    ياريت تضيف ايميلى دا ونشتغل مع بعض على الاقل اساعدك
    انا محمد 19 سنه
    كليه تربيه قسم تكنولوجى
    ودا ايميلى انا مبهور بشغلك اوى ياريت نبقى اصحاب ونشتغل مع بعض
    الايميل اهو
    mido_funy99@yahoo.com
    مستنى ردك

    ردحذف
  9. أنا عندى برنامج الjondo بس سرعته بطيئة جدا فى التحميل ياريت تشوفلى حاجه تسرعه شوية أرجوك
    أخوك أحمد المرسى

    ردحذف
  10. النت بيقطع اعمل اية
    كل 5 دقايق النت بيقطع
    انجدونى وجربت جميع البرامج وبرضة النت بيقطع
    وجربت شريحة تانية وبرضة النت بيقطع

    اعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    النجدة

    ردحذف
  11. يا جماعة ممكن حد يتصرف في موضوع الياهو والالعاب الانلوين

    ردحذف
  12. بجد الله يبارك فيك مشكووووووووووووووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  13. يا جاماعه انا مشترك جديد في البدايه حملت برنامج التور كان بيني وبين الجنان سم التحميل بيفصل بعد وقت كبير ويضيع كل حاجه لوحد عندو معلومات بارك الله فيكم

    ردحذف
  14. شكرا أوي علس الموضوع الرائع ده, ممكن تقول الطريقة ده يشتغل علي مودم موبينيل و خط موبينيل ؟

    ردحذف
  15. اسف بس الطريقة مش شغالة الا علي خط اتصالات وبرنامج اليور فريدم

    ردحذف
  16. samoray3b@ طب أنا معايا خط اتصالات و مودم موبينيل c120 ينفع يشتغل ؟

    ردحذف
  17. الف شكر وبجد موضوعاتك افضل من رائعة

    ردحذف
  18. رابط تانى لو سمحت عشان مش راضى ينزل وشكرا يابرنس

    ردحذف
  19. برده الياهو مفتحش مش عارف اللى فتح الياهو باجندو دا فتحه ازاى يعنى

    ردحذف
  20. ياستاذ بلوشي انا اول معرفت الجوندو كنت مشغله علي خط الداتا مش عارف ازاي وكان الدونلودفيه 200/الثانيه بس بعد كده مش راضي يشتغل فاضطريت اجيب خط مفهوش رصيدبس ياريت تشوف ازاي اشتغل علي خط الداتا الجوندو ده

    ردحذف
  21. الياهو مش بيفتح لا فرجن 9 و لا 8 ولا حتى 10

    ردحذف
  22. شكرا جدا وواصل هذا الابداع

    ردحذف
  23. انا اشتريت خط اتصالات جديد 015 بس مش راضى يعمل كونكت و بيجيب
    error 619
    ايه السبب؟؟ الله اعلم

    ردحذف
  24. البرنامج حلو بس السرعة صغيرة اوى
    لو فيه ايبهات سرعاتها عالية ياريت تقولولنا عليها
    والف شكر على المجهود الرائع

    ردحذف
  25. مش شغال يا باشا

    ردحذف
  26. البرنامج كان شغال و من ثلاثة ايام قطع خالص ومبيعملشى اتصال

    ردحذف
  27. انا رأيي بس انه مش صح اننا نستخدم برامج زي دي وإلا نبقى ماشيين بمبدأ (سرقة الحرامي حلال ) ..لاننا نبقى بناخد حاجة مش حقنا ..دي تجارة .يعني يا نرضى بعروض الشركة يابلاش ..مش نسرقها

    ردحذف