الخميس، 21 أكتوبر 2010

Mig33 فى أخر إصدراته معدل لإتصالات جيل أول و تانى و تالت..

السلام عليكم يا شباب.. موضوعى النهاردة
هو برنامج ميج النسخة الجديدة..
معدل لإتصالات بسيرفر جديد عشان ميفصلش كتير يعنى مش هاندلر تنزله وتعيش..






طريقة التشغيل : كلنا عارفينها هنشغل البرنامج ونختار نوع الإتصال Http
بس..




ودى الإعدادات لأصحاب الجيل التانى والتالت :-
هنعمل نقطة وصول جديدة بالإعدادات دى
proxy : 74.217.68.3
port : 80
ملف الإعدادت للجيل الأول موجود فى ملف التحميل
والملف ده هنبعته من الكمبيوتر بالبلوتوث أو نبعته
لموبايل مش جافا و بعدين تبعته لموبايلك تانى وتحفظه و تختاره إفتراضى
بعدين تشغل البرنامج..

إنتهى..
تحميل البرنامج + ملف إعدادت الجيل الأول
من هنا

و بلاش يحصل زى ما حصل مع بولت إمبارح كده 200 تحميلة و 20 رد..!

و المشكلة أن اللى إشتغل معاهم البرنامج مردش منهم غير 3 أو 4
بجد شكرآ لتقديركم..

هناك 36 تعليقًا:

  1. طول عمرك متألق
    بس مش جديد عليك يا برنس الليالى

    ردحذف
  2. شكرا ع مجهودك رائع بس ع فكرة بولت مشتغلش عند اي حد علشان كده محدش رد

    ردحذف
  3. thanks for ur effort جاري تجريب البرنامج وبالتأكيد سيعمل شكرا

    ردحذف
  4. البرناااااااااامج شغال تسلم يا مان

    ردحذف
  5. الف شكر يا باشا و جارى التجربة

    ردحذف
  6. يا رجالة هو مفيش اوبرا للجيل الخامس حاجة بلاش كده لفيت وملقتش عندكوا

    the_one_mhae@yahoo.com

    ردحذف
  7. انا كتبت موضوعات ليه مظهرتش انا حبيت اشارك

    ردحذف
  8. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخى الكريم برنامج التور وقف مش راضى يشتغل تانى
    الرجاء منك اريد حل يا اخى الكريم سلام عشان الحق الظهر
    اخوك مصطفى

    ردحذف
  9. اكتر من ممتاز بجد

    ردحذف
  10. الف شكر يا برنس

    ردحذف
  11. صدقني يا مستر بلوشي انت مش تستاهل بس شوية ردود انت تستاهل اكبر صفحه لمعجبينك ع الفيس أنا ساعات من فرحتي بالمواضيع بدخل أشوفها اكتر من مره عشان مش دايما ببقى قريب من كومبيوتر بجد بجد شكرا ليك :)

    ردحذف
  12. شكرا جزيلا ليك والبرنامج قيد التجربة

    Rivaldo

    ردحذف
  13. شكرا يا كبييييييير
    وجارى التجربة

    ردحذف
  14. مشكور اوي يا كبير بس يا ريت تتكلم اكتر عن نت الكمبيوتر ويا ريت يكون عن شبكه فودافون

    ردحذف
  15. أنا اسمي محمد و معجب جدا بحضرتك و نفسي اتعرف عليك علشان اتعلم منك و أنا بتابع المدونه علي طول و عندي طلب ياريت حضرتك تهتم ببرامج الموييلات السامسونج وشكرا ليك علي اي حال

    ردحذف
  16. انا مش عارف اشكرك ازاى والله

    ردحذف
  17. شكرا يا كبير ع مج وياريت تقول رأيك ف n95‎ ‎8g

    ردحذف
  18. مليون شكر يا كبير معلش بقي انا كنت مشغول اليومين دول ومتزعلش ملي ميردش عليك بس كلنا بنشكرك والله بس لو بتقرا الردود دي ياريت ترد عشان نعرف انك بتقراها مش بنكتبها وخلاص وشكرا مرة تانية

    ردحذف
  19. برنامج البولت مش شغال فى مشكلة يريت ترجعه تانى وتقول لنا

    ردحذف
  20. الف شكر موضوعاتك اكثر من رائغة

    ردحذف
  21. مش هارف اقول اية .لسانى عاجز عن الشكر موضوعاتك جميلة جدا

    ردحذف
  22. شكرا ياباشا بجد مش عارف اقول لحضرتك ايه مجهود عالي جدا فوق الوصف
    وياريت حضرتك تكتبلنا موضوع شامل عن فودافون لاني بجد احترت معاها

    ردحذف
  23. بجد رووووووووووووعة ماشاء الله عليك و على دماغك دى و تسلم ايدك يا برنس

    ردحذف
  24. أنا متشكر جدا ياباشا بس البرنامج ده هيشتغل ع إن 70 ؟

    ردحذف
  25. البرنامج اشتغل معايا اول مانزلته وكتبت البروكسي وباليل جيت اشغله ما اشتغلش الكلام دا كان امبارح . .... هو البروكسي ماعدش بيشتغل ولا ايه

    ردحذف
  26. جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد يا ريسنا

    ردحذف
  27. ثانكس جدا ع الحاجات الجامده دي بس انا معرفتش احمل البرنامج م بعد اذنك تحط رابط 2 وشكرا ليك جدا

    ردحذف
  28. انا اسمى مصطفى ودي اول مشاركة فى حياتى فى اى شئ وانت مش تستاهل رد انت تستاهل الف الف الف الف مليون............. بصراحه مش عارف اقول إيه كلام الدنيا ميدكش حقك والله ومن غير مجاملة . كان فيه حاجات عاوز أسأل عنها بس مش مهم انا فى اول مشاركه هخليها كده بس وانشأ الله الجيات كتير

    ردحذف
  29. انت راجل برنس انا بجد متشكر ليك جدا مش ع الموضوع دا بس بس ع المواضيع اللى ع المدونة كلها واسف جدا انى كنت بدخل المدونة واخد منها اللى انا عاوزة واخرج منها ياريت تقبل اعتذارى وانا متشكر جدا مرة تانية

    ردحذف
  30. شكرا على البرنامج بس ياترى ممكن شرح عمل نقطة جديدة

    ردحذف
  31. شكرا على اهتمامك بتعليقي ودا شئ منتظر من انسان بيقدر الناس لأنه محترم 0بس ياريت تكمل جميلك وتكتب موضوع تعرف اللي زيي إزاي يحمل برنامج من أعظم مدونة ويكون بالتفصيل 0أنا صحيح مش بعرف أوي في كل مواضيع المدونة لكن والله بدعيلك ان ربنا يكرمك علي قد ما بتساعدنا

    ردحذف
  32. ياجماعة بالنسبة لموبايل 3110 هنعمل ايه في البروكسي ده وليه مش بيحمل اي حاجة من الاوبرا وشكرا

    ردحذف
  33. شكرا جزيلا ليك والبرنامج قيد التجرب

    ردحذف
  34. تسلم الايادى يا ريس

    ردحذف
  35. بعد اذنك يا قرصان ارجو التكرم بالبظر في موضوع الميج لان ولا برنامج شغالين عندي وبارك الله فيك

    ردحذف